Magazin Suplimente Culturism: www.superset.ro
Cantitatea optima de proteine in culturism
S-a demonstrat faptul ca aportul minim de proteine necesar este de aproximativ 0,6 grame pentru fiecare kilogram de greutate corporala. Culturistii au nevoie de un aport proteic mai mare decat aportul optim recomandat oamenilor care nu fac sport, pe de-o parte fiindca vrand-nevrand o parte din proteinele organismului sunt degradate in timpul efortului fizic, si pe de alta parte fiindca suportul dezvoltarii masei musculare este reprezentat de proteine.
Proteinele din suplimentele nutritive plus cele provenite din alimente: Concentratia de proteine dintr-un aliment o gasiti in tabele speciale, unde este raportata la 100 g de produs. Suplimentele nutritive  au diverse concentratii de proteine, lucru la care trebuie sa fiti atenti cand calculati. Sursele alimentare cele mai valoroase in proteine sunt: laptele (proteina din zer si caseina) si lactatele, ouale, carnea, pestele, soia, orezul, fasolea.
Dezvoltarea spectaculoasa a industriei suplimentelor nutritive a schimbat optica asupra alimentatiei in culturism. Vedem ca multi dintre cei care abia au trecut pragul unei sali de fitness sunt mai interesati ce supliment sa foloseasca, decat sa afle cum trebuie sa lucreze la aparate sau ce sa manance. Suplimentele nutritive au rolul lor foarte important in culturism, totusi nu trebuie uitat ca secretul dezvoltarii masei musculare ramane setul: antrenament cu greutati / alimentatie / odihna.
O alta problema pe care si-o pun multi dintre cei care intentioneaza sa foloseasca suplimente, mai ales izolate proteice este aparitia efectelor secundare. Ratiile hiperproteice, cum sunt cele folosite de culturisti pot intr-adevar provoca tulburari functionale ale ficatului, insa numai la persoanele care nu asociaza acest consum ridicat de proteine cu un efort fizic pe masura. Cu alte cuvinte, daca incepi si consumi concentrate proteice ca un culturist, dar nu te antrenezi decat din cand in cand sau te duci la sala si doar te prefaci cate antrenezi, atunci este destul de probabil sa ai probleme in timp, cu ficatul, cu stomacul sau cu rinichii.
Asadar, in concluzie, cantitatea optima de proteine difera de la un om la altul in functie de suportul genetic, tipul de alimentatie si seriozitatea antrenamentelor in sala de fitness.
magazin-suplimente-culturism suplimente_culturism
Articol oferit de: www.superset.ro
suplimente-culturim suplimente_culturism